Люди, які вперше чують про ментальну арифметику, часто ставлять одне і те ж питання - чому заняття математикою називають «системою інтелектуального розвитку»? Адже це вивчення усного рахунку, хіба не логічніше так і називати?

Насправді, ментальна арифметика відмінно розвиває інтелект загалом. Це твердження не потребує доказів - все більше країн, які активно розвиваються, і володіють потужною системою освіти включають ментальну арифметику у шкільну програму. Це не швидкий процес - перед тим, як потрапити в школи та інші навчальні заклади, будь-яка методика проходить численні міжнародні дослідження, які і показують – чи ефективна методика, і чи підходить вона для масового вивчення у навчальних закладах.

Згідно з результатами проведених досліджень, у дітей, які освоїли ментальну арифметику, спостерігається значне поліпшення успішності в школі, причому не тільки з математики, а й по іншим шкільним предметам. Спостерігається прогрес у вивченні іноземних мов, літературних творів, поліпшується пам'ять і здатність до концентрації. Все це наслідок того, що на заняттях ментальною арифметикою працюють обидві півкулі мозку - і права, і ліва. Цікаво, що методика позитивно впливає і на творчий потенціал дітей. Багато з них, навіть ті, хто раніше не виявляв інтересу до творчості, починають писати вірші або картини, щось майструвати або придумувати.

Практичний досвід студії BeGenius також підтверджує - діти стають успішнішими, особливо у шкільному навчанні. Вони набагато краще розуміють інформацію і вміють буквально робити кілька справ одночасно - дитина може засвоювати інформацію і перемовлятися з однокласниками. Крім того, володіючи такою навичкою, дитина стає впевненою у собі і амбітною - їй цікаво вчитися і досягати своїх цілей, вона вміє аналізувати і систематизувати нові знання. Знижується тривожність - діти не бояться вивчати нове, вміють зосередитися і сконцентруватися. Всі ці навички корисні не тільки в школі, але і в будь-якому іншому занятті.